You are here
Home > מידע לעסקים > ביטוח מסחרי – הביטוח שיגן על העסק שלך

ביטוח מסחרי – הביטוח שיגן על העסק שלך

עסקים שמצליחים לשרוד ולהצליח לאורך זמן, הם כאלה שמוכנים לכמה שיותר אתגרים ומצבי חוסר ודאות. כיצד הפך ביטוח מסחרי ל"מטריית ההגנה" שאתם לא יכולים לוותר עליה?

לצד שפע האתגרים שמאפיינים עבודה יומיומית ושגרה של עסק צומח, קיימים גם אינספור קשיים ואירועים פתאומיים שעלולים להוביל עסקים למשבר ואפילו לקריסה. בין אם מדובר במשרד עורך דין או בעסק של טיפוח ויופי, כל בעל עסק זקוק לכלים שיאפשרו לו להגן על עצמו מפני משברים לא צפויים. מה הסיכונים העיקריים של עבודה ללא ביטוח מסחרי ואיך הוא יכול לעזור לכם? אלה הפרטים שאתם חייבים להכיר.

למי מיועד ביטוח מסחרי?

לכל עסק צרכים משלו, אבל ביטוח מסחרי מיועד להגן על כולם – ממפעל גדול שמעסיק עובדים רבים ומייצר סחורות בהיקפים משמעותיים ועד לעסק קטן ומשפחתי. למרות שמטבע הדברים כל עסק הוא יחיד במינו, את האתגרים העיקריים שניצבים בפני העסקים השונים ניתן לחלק לכמה סוגים:

  1. הגנה על ציוד ומבנה – הציוד שרכשתם והמבנה שממנו העסק שלכם פועל, הן שתי הוצאות משמעותיות שאתם רוצים לוודא שלא יאונה להן רע. נזק למלאים או לציוד שלכם כתוצאה משריפה או מגניבת סחורה, עלול להגיע לסכומים משמעותיים ולהוביל להשלכות הרות גורל. ביטוח שמופעל במקרה של נזקים שנגרמים למבנה עצמו, יכולים להגן עליכם במצבי הצפה, פריצה, תאונות וכדומה. קיים גם ביטוח שמגן על נזק לסחורות או לציוד שנגרם עוד לפני שהם מגיעים אל בית העסק שלכם או של הלקוחות.
  2. ביטוח שקשור לאירועי אבטחת מידע – בתקופה בה מידע רב של חברות ותאגידים נמצא ברשת, כל אובדן שלו או כישלון באבטחתו עלולים להוביל לתוצאות קשות. ביטוח שמיועד לספק הגנה במקרים של תקלות סייבר, יכול להגן על העסק במצבים שמצריכים תשלום ללקוחות או לצד שלישי שניזוק כתוצאה מהם, לצד תשלום לבעלי מקצוע ויועצים שנחוצים על מנת לנהל את האירוע.
  3. ביטוח מסחרי מיוחד בהתאם לאופי העסק – ישנן חברות ביטוח שמעניקות ביטוחים ייעודיים מיוחדים לעסקים בעלי מאפיינים ייחודיים, כמו למשל מעצבי שיער שנדרש להם ביטוח לציוד מסוים או יועצים פיננסיים שעלולים לעמוד בפני תביעות לפיצוי מפני לקוחות או משקיעים. 
  4. הגנה על רווחים – אובדן של רווחים בשל תקלות סייבר או תקלות אחרות, חובות כלפי צד שלישי ועוד. 
  5. ביטוחים למקרי "ריקול" – ביטוח שמכסה החזרות של מוצרים, בין אם מדובר במזון או באחרים, שעלולים לפגוע ברווחי החברה.
  6. ביטוח אחריות דירקטורים ונושאי משרה – ביטוח שמטרתו להגן על נושאי משרה בכירים מפני תביעות, שיכולות להגיע מצד עובדים, גופים עסקיים ועוד. 
מנעול בתוך עיגול שקוף
ביטוח שמגן עליכם

האתגרים היומיומיים מחייבים עסקים לחשוב תמיד כמה צעדים קדימה, כדי להיות מוכנים בזמן לכל תרחיש ולהימנע מעוגמת נפש ומהוצאות מיותרות ברגע האמת. עם זאת, מאחר שכאמור לכל בית עסק וחברה דרישות שונות, טרם בחירת מסלול ביטוח מסחרי חשוב להתייעץ עם הגורם המבטח, למידע נוסף היכנסו לאתר ניליביט. כך תוכלו להתאים לעצמכם את המסלול האופטימלי, לקבל את המידע המלא אודות התנאים, הזכויות והסעיפים שאתם צריכים להכיר, ולקבל את ההחלטה שתאפשר לכם להיות ערוכים גם לרגעים הפחות נעימים. 

כתיבת תגובה

Top