You are here
Home > Uncategorized > ביטוח דירקטורים – אל תישארו חשופים

ביטוח דירקטורים – אל תישארו חשופים

לחיצת ידיים

נושאי משרות בכירות מסתפקים לעתים בביטוחים בסיסיים, ולא תמיד מודעים לסיכונים הכרוכים בהימנעות מהצטרפות אל ביטוח דירקטורים. אלה הסיבות שגם אתם חייבים להכיר

אישה מתעסקת במחשב
ביטוח דירקטורים ונושאי משרה הוא המענה המלא לכיסוי מותאם אישית בפני תביעות

מהו אחד מהאתגרים המשמעותיים ביותר בעבודתם של חברי מועצת מנהלים? על אף הניסיון הרב בתחום והשנים הארוכות של עבודה מול מגוון גורמים, רבים מקרב חברי הדירקטוריון בחברות ובארגונים, לא ישיבו שמדובר בסיכון לתביעות. וזאת למרות שבמציאות של היום, כמות התביעות האישיות המוגשת כנגד נושאי משרה בכירה, היא לא דבר שיש להמעיט מערכו.

ואכן, אם לחשוב על כך לעומק, ישנן סיבות רבות מאחורי העובדה הזו. דירקטורים מאיישים תפקיד בכיר שכרוך באחריות רבה, כל פעולה שבה הם נוקטים משפיעה על מגוון גורמים, ולכן כל טעות מצדם עלולה להוביל להשלכות חמורות. זאת אפילו במקרים בהם מדובר בטעות שנעשתה בתום לב, וללא שום כוונה להוביל לפגיעה כזו או אחרת. 

נותרים חשופים בפני תביעות ברגע האמת

למרבה הצער, דירקטורים רבים אינם מכירים את החשיבות של כיסוי מותאם אישית בפני תביעות, ומגלים שנותרו חשופים רק בשלב מאוחר מדי. חשוב לציין שהסיכון בפני תביעה קיים לא רק במסגרת הזמנים שבה בעל המשרה מאייש את תפקידו, אלא גם אם החברה עוברת תהליך של פירוק או מיזוג. בנוסף, במצבים מסוימים האחריות של נושא המשרה חלה גם על תרחישים מהעבר, אפילו אם כבר חלפו מאז מספר שנים.

ביטוח דירקטורים של ניליביט – הכיסוי המותאם שאתם חייבים להכיר

ביטוח דירקטורים ונושאי משרה מספק את המענה המלא הנדרש במצבים מהסוג שתוארו. יתרה מכך, הוא מיועד לספק למבוטח הגנה גם ברמת הפסדים כלכליים וגם בכל הקשור לפגיעה בשמו הטוב. חברת ניליביט, המבטחת נושאי משרות בכירות בארגונים רבים, מתמחה בכל הקשור לביטוחים שנחוצים להם. 

ביטוח דירקטורים של ניליביט מתאים לארגונים ולחברות רבות, בין אם מדובר בחברה פרטית, ממשלתית או עמותה. הוא יכלול פוליסה מותאמת אישית למאפייני נושא המשרה, ובאפשרותו להגן על נושא המשרה גם בפני עברות בהן האחריות חלה על נושא המשרה אפילו לאחר שעזב את החברה.

בן אדם משתמש בפלאפון
חברת ניליביט מתמחה בכל הקשור לביטוחים לנושאי משרות בכירות

כתיבת תגובה

Top