You are here
Home > Uncategorized > איך נכון לקחת הלוואה?

איך נכון לקחת הלוואה?

יעוץ הלוואות

איך נכון לקחת הלוואה? זו שאלה שכולנו שואלים את עצמנו ואת אלו הסובבים אותנו אך בפועל מעט מאוד מאתנו יודעים כיצד לעשות זאת. אז איך נכון לקחת הלוואה? לקיחת הלוואה מתבצעת על ידי כל אחד מאתנו בזמן כזה או אחר.

 

יכול להיות כי מדובר בהלוואה קטנה בין אם זו הלוואה באופן עצמאי כלקוח פרטי או כלקוח פרטי עם הטבות ממקום העבודה. או שמדובר בהלוואה גדולה שאנו עושים כגוף פרטי או עסקי. לקיחת הלוואה מצריכה הבנה בתחום הכלכלה וגם בחוקי הבנק ממנו אנו לוקחים את ההלוואה כאשר החשיבות הזו גדלה עם גודל ההלוואה.

כיום לרובנו אין את הזמן, הרצון או המוטיבציה ללמוד את כל הנושאים הרלוונטיים מתחום הכלכלה ובנוסף לכך אנו גם לא חייבים שכן לכל בנק וכן כגורם עצמאי יש יועצים שונים ללקיחת הלוואות. המסלול שרובנו עוברים הוא ביקר במספר בנשקים מרכזיים וקבלת התנאים הטובים ביותר שיש לאותו בנק להציע לכם ומתוכם בוחרים את המסלול בבנק שנראה לנו כמתאים לנו ביותר.

אבל הינה מעט עובדות ומידע רלוונטי לנושא שאולי ישכנעו אתכם להשקיע ולו במעט בלימוד  הנושאים הרלוונטיים בתחום ההלוואות. אז איך נכון לקחת הלוואה? חשבנו שנכון ביותר להתחיל עם עובדה מעניינת. ניתן להחליף בין מסלולים של הלוואות גם לאחר לקיחת ההלוואה וניתן אפילו להחליף את המסלולים כמה פעמים בחודש. ניהול נכון של המסלולים יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים או אפילו מאות אלפים. אז עכשיו שאתם קשובים הינה כמה דברים נוספים שכדאי לכם ללמוד.

גובה הלוואה וגובה ההחזר תלוי במשכורת שלכם כאשר מומלץ שלא לקחת גובה החזר הגבוה מערך של שליש מההכנסות שלכם. לכל בנק יש את העמלות שלו על הפעולות השונות וכדאי לנסות ולהקטין את כמות וגובה העמלות הללו ככל שניתן. נושא העמלות הוא נושא חשוב שלרוב נדחק הצידה כיוון שאנו לא מבינים את הסכומים הגולים שאנו משלמים בגינם, וכי לרוב אנו מוטרדים בעיקר מגובה הריבית. גובה הריבית הינו חשוב מאו אך הוא לא הדבר היחיד שחשוב. בנושא, כדאי לקחת הלוואה שניתן לעבור בה בין מסלולים גם לאחר לקיחתה הלוואה דרך מסלול מסוים. כל הלוואה מתאימה לתקופה שונה. לפעמים הריבית גבוהה ולפעמים המדד גבוה ולפעמים שוט כדאי להחזיר סכום גדול יותר בפעם אחת. הגמישות הזו אולי מאלצת אותנו להבין יותר בפעילות של השוק ולהיות קשובים ודרוכים אך היא מאוד חשובה ויכולה לחסוך לכם המון כסף. אז איך נכון לקחת הלוואה? חשוב ללמוד כמה שניתן או מהאינטרנט בחינם או אפילו להשקיע מזמנכם ומכספכם בקורס קצר בשביל להגיע ליועץ בבנק עם הבנה גבוהה יותר ויכולת תמרון. מצב זה יאפשר לכם לקבל יותר הטבות מהבנק שלכם וגם יאפשר לכם להבין כיצד לחסוך עוד גם במשך השנים בהם אתם מחזירים את ההלוואה.


כתיבת תגובה

Top