You are here
Home > השקעות > מה היתרונות בהשקעות נדלן בחו"ל?

מה היתרונות בהשקעות נדלן בחו"ל?

השקעות נדל"ן

במציאות שבה רכישת דירה להשקעה בישראל הפכה למטרה כמעט בלתי אפשרית, ישראלים רבים כבר יצאו לחפש אחר פתרונות בחו"ל. אז מהם היתרונות שמחכים למשקיעים ישראלים בחו"ל?

קניית נדל"ן בישראל היא ללא ספק מטרה נחשקת, בזכות ההיכרות המקדימה עם האזורים הרלוונטיים והקרבה הפיזית אל הנכס. מנגד, כשמסתכלים על המחירים והאתגרים השונים הכרוכים בדירה חדשה, מובן למה ישראלים רבים בוחרים להשקיע בנכסים בחו"ל. אם אתם עדיין מתלבטים, אלה היתרונות שיגרמו לכם לחשב מסלול מחדש:

העלות

אז יש לכם סכום נזיל ואתם רוצים להפנות אותו לרכישת דירה להשקעה. אלא שבזמן שהרצון הוא לבחור באזור פופולארי בישראל, המציאות מחייבת להתפשר על אזורים פחות אטרקטיביים. לא חבל? יעדים רבים בחו"ל, החל מפולין ועד פורטוגל, מציעים עדיין מבחר נכסים בערים מובילות ותיירותיות, ואתם לא רוצים לפספס את ההזדמנות. מי שזקוק לעזרה בכל הנוגע להליכי האיתור והרכישה, יכול לפנות אל חברה מקצועית שתלווה אותו לאורך הדרך. כך שגם אם אתם מתמודדים כרגע עם פערי ידע שונים, תוכלו לגשר עליהם בקלות אחרי הדרכה ממוקדת.

תשואות נדלן בחול

לצד מבחר מצומצם של אפשרויות מתאימות, גם התשואות על נדל"ן בישראל הן לא בהכרח גבוהות. תשואות של השקעות נדלן בחו"ל לעומת זאת, למרות שלא מדובר כמובן על מקשה אחת, יכולות לצאת הרבה יותר משתלמות אם מבצעים את הבחירה הנכונה. וכשמתחשבים גם בעובדה שהנכס עצמו יכול לעלות לכם הרבה פחות, מובן למה יש מי שלא חושבים פעמיים.

אפשרות להישאר עם אצבע על הדופק

אם חשבתם שעבור תשואות נדלן בחול תצטרכו לוותר על פיקוח צמוד שמתאפשר בנכסים בישראל – טעיתם. חברות רבות מציעות כיום שירותי ניהול נכס צמודים, החל מהאפשרות לאתר עבורכם דיירים פוטנציאליים ועד להתנהלות מולם ברמה היומיומית. ואם תחליטו להשקיע בנכס באירופה, כל מה שמפריד ביניכם לבין היעד הוא טיסה קצרה. כך שתוכלו לטוס כדי לסקור ולבחור את הנכס שמעניין אתכם, לבצע את כל ההליכים הנדרשים ולשוב לישראל אחרי שחתמתם על הסכם גם מול גורם שינהל את ההליכים בפועל. 

כתיבת תגובה

Top