You are here
Home > השקעות > ההשקעה הבאה לגיל השלישי: דיור מוגן

ההשקעה הבאה לגיל השלישי: דיור מוגן

הגעתם לגיל הזהב? הגיע הזמן להשקיע במשאב החשוב ביותר שלכם – בעצמכם. כך תשקיעו ברווחה, בזמן הפנוי, בבריאות ובשקט הנפשי, עם פתרון המגורים המוביל לתקופת החיים החדשה

רובנו מעבירים עשורים רבים מהחיים בדאגה לאחרים. לילדים, ליתר העובדים במשרד, לעסק ולחברים. מדובר בתהליך טבעי, אך כזה שגורם לנו לשים את עצמנו ואת הצרכים שלנו במקום השני. עם ההגעה לגיל השלישי והיציאה לגמלאות, גברים ונשים רבים מגלים לראשונה את הזמן הפנוי. הם יכולים סוף כל סוף לשים את עצמם בפרונט, ולשאול מה יעשה להם טוב. 

הגיל השלישי – הזמן להתחיל להנות

שלא במפתיע, המחשבה על מקום המגורים תופסת מקום מרכזי בתהליך הזה. ולמרות שמעבר דירה יכול להישמע כמו מהלך גדול ומרתיע, במקרה של דיור מוגן מדובר בהשקעה הנכונה ביותר לאיכות החיים. אלה הסיבות העיקריות:

  • השקעה בבריאות – רבים מבני גיל הזהב הפעילים מתגוררים לבד, אלא שבחלק מהמקרים הדבר כרוך בחשיפה לסיכונים פוטנציאליים. מגורים בדירה שמותאמת לצרכים שלכם, ללא צורך בעלייה במדרגות תלולות, כשכל האבזור מיועד לעזור לכם, יכולה להפחית חשש לפציעות ואתגרים נוספים. בנוסף, מאחר שבבתי דיור מוגן קיים צוות מקצועי שערוך לכל שאלה ועניין, תוכלו לקבל עזרה ומענה במקרה שתזדקקו להם. בקיצור, אף פעם לא תישארו לבד.
  • השקעה בקשרים חברתיים – המעגל החברתי הולך וקטן עם השנים באופן טבעי, וחלק מבני הגיל המבוגר מניחים שקשה להגדיל אותו. מגורים בבית דיור מוגן מאפשרים לכם להשתלב בקהילה גדולה של אנשים בטווח הגיל שלכם, כך שתוכלו ליצור חברויות חדשות בקלות. היות והחברים הם גם השכנים שלכם, המפגשים איתם קלים ונוחים לתיאום.
  • השקעה בפנאי – בתי דיור מוגן מעניקים גישה למגוון חוגים, הרצאות ופעילויות על בסיס יומיומי. מה שאומר שאינכם צריכים לחפש את המועדון העירוני או להיגרר לנסיעות ארוכות. הכול זמין, קרוב ומחכה רק לכם.
  • השקעה בחיוך – כשאתם נהנים מחברה, סדר יום מהנה ומגורים באזור האהוב עליכם, אתם משקיעים בחיוך ובשקט הנפשי שלכם. ושני אלה, הם ללא ספק בין הרכיבים המובילים שתורמים לאריכות ימים. לא הגיע הזמן שתשקיעו בעצמכם?

כתיבת תגובה

Top