You are here
Home > מידע לעסקים > השמה > השמת בכירים: אלה החברות שיסייעו לכם למצוא משרות מובילות בשוק

השמת בכירים: אלה החברות שיסייעו לכם למצוא משרות מובילות בשוק

כדי להצליח למצוא משרה ניהולית באופן יעיל, נוח ודיסקרטי, מומלץ לא להסתפק בכל חברת השמה אלא לבחור בכזו שמתמחה בעולמות ההשמה לבכירים. כך תעשו זאת

השקעתם מאמץ וזמן בטיפוח הקריירה, צמחתם למעלה והתקדמתם במעלה סולם הדרגות. כעת אתם מוכנים למצוא משרה חדשה, שתשקף את הניסיון וההתמחות שלכם ותתרום לכם להמשך. מחפשי משרות ניהוליות מעוניינים למצוא משרה שתתאים להם כמו כפפה ליד, ובצדק. אלא שמציאת משרה שכזו עשויה להתגלות כאתגר מיוחד, מכמה סיבות עיקריות. ראשית, משום שבדר"כ משרות בכירות לא תמיד מפורסמות בצורה רחבה; שנית, מאחר שעל כל משרה פתוחה מתחרים מנהלים נוספים; ושלישית, מכיוון שלא פעם, תהליך חיפוש של משרה בכירה מתנהל בדיסקרטיות גם מהצד של המחפש. 

כדי להתגבר על כל המורכבויות שהזכרנו, הוקמו חברות שמתמחות בתחום של השמת בכירים ומגיעות עם כל הכלים הנדרשים ליצירת ההתאמה המושלמת. כזו שתתאים גם למועמד וגם לחברה המאיישת, שמתמודדת עם אתגרים משלה בדרך למציאת המנהל הבא. 

חברת השמה מקצועית חוסכת בהוצאות הגיוס

למה לא לפנות אל כל חברת כוח אדם?

חברה הפועלת ספציפית בתחום של השמת בכירים מגיעה עם יתרונות רבים על פני חברות אחרות. יש לה גישה ליותר משרות פתוחות, היא יוצרת קשרים עם יותר חברות גדולות במשק ובשל ניסיונה הרחב מצליחה לייצר את ההתאמות המדויקות ביותר. מה שאומר שגם החברות והארגונים המחפשים, סומכים יותר על ההמלצות שלה.

אילו חברות השמת בכירים פועלות בישראל?

קיימות חברות רבות הפועלות בתחום, חלקן מתרכזות בתחום של השמת בכירים באופן בלעדי ואחרות כוללות חטיבה ייעודית שמתעסקת בנושא. בין הבולטים שבהן ניתן למנות את חברת משאבי אנוש, קבוצת נישה, דניאל משאבי אנוש, מנפאואר, השמה גרופ ועוד. מה מציעות חברות כאלו למועמדים? חברת משאבי אנוש למשל, היא הוותיקה בישראל בתחום השמת בכירים וחברי הנהלה. בזכות ניסיונה רב השנים היא מציעה שירות לחברות ולארגונים המובילים במשק, ומתמחה באיתור מועמדים לדרגים שונים – בין ניהול חטיבה ועד לחברות בדירקטוריון. כך שכל מועמד ומועמדת יודעים שהם נמצאים בידיים טובות.

כתיבת תגובה

Top