You are here
Home > ניהול תקציב > בעל עסק מוכר במס? על סקאנבוקס שמעת?

בעל עסק מוכר במס? על סקאנבוקס שמעת?

אתה עושה הכול בשביל לקדם, לשפר ולדייק את העסק שלך, אבל עדיין מתנהל עם מעטפות וקלסרים עבור רואה החשבון? הגיע הזמן להתקדם אל ארכיון חשבוניות דיגיטלי

ההפיכה מעוסק פטור למורשה היא רגע מרגש ומשמעותי בעבור כל בעל עסק. מדובר בעליית מדרגה, שמוכיחה מעבר לכל צל של ספק על הצלחה וצמיחה עסקית. מטבע הדברים, בעלי עסקים עושים את המרב כדי לגדול ללא הפסקה, ואחת מהדרכים לעשות זאת היא באמצעות שיפור תהליכים. תחשבו לרגע כמה זמן אתם מבזבזים על "מאחורי הקלעים". הכוונה היא לאיסוף הניירת, חיפוש קבלות וכל ההתנהלות מול רואה החשבון.

אף אחד לא באמת מבין עד כמה הפעולות הללו גוזלות זמן, עד שהוא לא מגיע לרגע האמת. ולעתים המצב הזה מוביל בעלי עסקים למרדף אינסופי אחרי חשבוניות. מי זוכר איפה שמנו את החשבוניות שאמורות להיכנס לקטגוריות ההוצאות, ולמי יש זמן לגשת בלי סוף לרואה החשבון שלו כדי למסור את העותקים הפיזיים? למצבים כאלה, צריך סקאנבוקס.

הסוף לחשבוניות פיזיות. ב2021 עוברים לחשבוניות דיגיטליות

סקאנבוקס וסיימתם עם הבלגן

סקאנבוקס הוא ארכיון ניהול חשבוניות דיגיטלי, שמיועד לאפשר לבעלי עסקים מוכרים במס להתפנות למה שבאמת חשוב עבורם בעסק. בלי לאבד חשבוניות, לחפש מסמכים ולסבול מבלגן מיותר ומשיחות מלחיצות מרואה החשבון. סקאנבוקס פועל בצורה אחרת, ומאפשר לכם לאגד את כל החשבוניות במקום אחד. כך שאם אתם רוצים להעביר אותן אל רואה החשבון או צריכים לאתר חשבונית ספציפית מפעם, כל מה שאתם צריכים נמצא במרחק של לחיצת כפתור.

איך זה עובד? הכי פשוט ונוח שיש. יש לכם חשבונית שאתם צריכים לאסוף? ארכיון חשבוניות דיגיטלי יהפוך את זה ממטלה לעניין של שנייה. סורקים את החשבונית באמצעות סקאנבוקס, ויכולים לשכוח מהבעיות. סקאנבוקס הוא שירות ארכיון דיגיטלי מאובטח, מתקדם ונגיש, שיכול לחסוך לכם המון מאמץ וכאב ראש. מעכשיו, במקום להגיע לסוף החודש עם הבנה ששוב צריך לאתר את כל החשבוניות, אתם יכולים לסרוק אותן בקלות כבר ברגע קבלתן.

גם לביטוח לאומי ומס הכנסה

ומה לגבי מסמכים נוספים שנחוצים לכם? ארכיון חשבוניות דיגיטלי מתאים גם למצבים כאלה. תוכלו לאגד יחד את הניירת שאתם זקוקים לה עבור הרשויות למשל, גורמים כמו ביטוח לאומי או מס הכנסה, ולדעת שהכול יהיה שם עבורכם ברגע שבו תזדקקו לו. עדיין לא התקדמתם? נסו את סקאנבוקס כבר עכשיו. העסק שלכם לא יכול לחכות שתתפנו כדי לקדם אותו.

כתיבת תגובה

Top