You are here
Home > הלוואות > איך לבחור את ההלוואה המתאימה ביותר עבורי?

איך לבחור את ההלוואה המתאימה ביותר עבורי?

אנשי בנק

לא פעם רובנו נתקלים בצורך במזומנים. בין אם מדובר בהלוואות מהירות ללימודים, לחתונה, להקמת עסק עצמאי, לטיפול רפואי חלילה או אפילו לחופשה בחו"ל. כיום, תחום ההלוואות מאוד מפותח ולא מיועד רק ל"נזקקים".

הרבה מאיתנו מוצאים את עצמנו בבקשת הלוואות מהירות מהבנק או מכל גורם אחר, ועל כן, חשוב מאוד להבין בנושא על מנת לקבל את ההלוואה האולטימטיבית ביותר עבורכם.

תחום הלוואות כיום התפתח בצורה ממשמעותית ופתח את שעריו גם לכאלה אשר רוצים לרכוש דבר מה מסוים אך באותה נקודת זמן ספציפית את בידם את סכום הכסף המספיק לכך בעקבות ניהול כספים לקויי או כל סיבה אחרת. למעשה, תחום הלוואות פותח את שעריו לכל, ומאפשר לאנשים לרכוש ולקבל פריטים שבעבר אולי חלמו על רכישתם.

אז במידה ואתם מוצאים את עצמכם לאחרונה בתהיות עם עצמכם האם לפנות לבקשת הלוואת אקספרס, חשוב שתכירו מעט את התחום, על מנת לא לצאת מופסדים מהעסקה. בכל זאת, מדובר בכסף שלכם.

תחילה, חשוב להכיר את סוגי ההלוואות הקיימים בשוק ומהן הריביות שתצטרכו לשלם. האופציה הראשונה היא לבקש הלוואה מהבנק אליו אתם שייכים. אותו בנק מכיר את חשבונכם, את היסטוריית הפעולות שלכם בחשבון ויכול על פי נתונים אלה להציע לכם הלוואה עם ריבית אטרקטיבית במיוחד. עם זאת, קחו בחשבון שלעיתים מעבר לבנק אחר יכול להעניק להם ריבית נמוכה יותר בהלוואה. בנוסף לכך, חשוב לבדוק זכאות להטבות. כך שאם למשל אתם סטודנטים, תוכלו להנות מהטבות משמעותיות בסכום הריבית.

אופציה שניה לקבלת הלוואה היא לפנות לגורמים חוץ בנקאיים, ביניהם חברות אשראי, חברות ביטוח ועוד. חברות אלה מציעות הלוואות מגוונות ומשתלמות ללקוחות כל הבנקים. עם זאת חשוב לזכור כי הריביות אשר מציעות אותן חברות נחשבות גבוהות יותר, ועל כן מומלץ לעשות מעין סקר שוק על מנת להשוות ביניהן. היתרון של אותן חברות על פני הבנקים הוא תהליך הבירוקרטיה המצומצם משמעותית וכן המידיות של קבלת ההלוואה.

עובדת בנק
אין צורך לפחד מהבנק

אז לאחר שהבנו את שתי האופציות לקבל הלוואה, נעבור לגורמים שיעזרו לנו לקבל הלוואה בריבית נמוכה הטובה ביותר עבורנו:

הגורם הראשון הוא סכום הכסף המבוקש. במקרה זה אין להקל ראש. מומלץ לשבת עם עצמכם, עם דף אקסל וחישובים, ולהבין מה הצורך שלכם בהלוואה זו, ומה הסכום המדויק שתרצו לקבל שיכול גם לכסות את הצורך שלכם, וגם להיות בסדר גודל סביר שתוכלו לעמוד בהחזרו. כמו כן, חשוב לא להתפתות לקחת הלוואה בסכום כסף גבוה מידי, כדי שלא תמצאו את עצמכם חס וחלילה זקוקים לקבלת הלוואה נוספת כדי לכסות את ההלוואה הקיימת.

מעבר לכך, חשוב שתתאימו את סכום הכסף המבוקש לסוג ההלוואה. כך למשל, אם אתם מעוניינים בהלוואה על סך כמה אלפי שקלים, תוכלו לקבל הלוואת אקספרס, שתגיע לחשבון הבנק שלכם עד 24 שעות ממועד בקשתה.

הגורם השני המשמעותי בבחירת סוג הלוואה הוא תנאי ההחזר של ההלוואה. כיום, כל סוג הלוואה וכל מקור הלוואה מציעים תנאי החזר שונים. לכן, יש לשים לב מהם תנאי ההחזר בהתאם לס

דג כסף
לתפוס הזדמנות נכונה להלוואה

וג ההלוואה שלכם. תנאי ההחזר מתכוונים לאופן חלוקת התשלומים, לתקופת ההחזר ועוד. לעיתים, תקופת החזר ארוכה תיהיה יותר עדיפה עבורכם, על מנת שתוכלו להתמודד עם מרווח נשימה מספיק רחב ולא תיהיו לחוצים על הכסף, אך מנגד יכול להיות שדווקא תקופת החזר קצרה תעשה עמכם חסד, כיוון שתעדיפו לא לגרור את החוב זמן רב קדימה.

מעבר לכך, חשוב לבחון גם פרטים נוספים הקשורים לתנאי ההחזר. כך למשל, מה קורה במידה ואתם מעוניינים להחזיר את הכסף עבור ההלוואה במועד מוקדם מהמתוכנן, והאם תאלצו לשלם על כך עמלה מסוימת או ריבית.

גורם שלישי הוא טיב השירות שתקבלו. חשוב לבחור בגורם מלווה שתרגישו שדרכו אתם מקבלים את השירות הטוב ביותר יחד עם התנאים הטובים ביותר בכל הנוגע ללקיחת הלוואה. בחירתו של גורם מלווה, המציע לכם שירות ברמה גבוהה, שירות מקצועי ומענה מהיר, יכול גם להעיד על טיב הפתרונות המוצעים על ידו ולעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

תוכלו להיעזר עם אנשי מקצוע ויועצים למיניהם, ואפילו עם חברים או מכרים על מנת לבחור את סוג ההלוואה ואת הגורם המלווה הטובים ביותר עבורכם. תחום ההלוואות אינו תחום שמוכר לכל, ולחלקנו מדובר בנושא מעט מעורפל. על כן, מומלץ להעזר בכל הגורמים שאתם מכירים כדי להגיע לתוצאה מושלמת.

גורם רביעי הוא גובה הריבית. לרוב, חברות האשראי ינסו להבליט את היתרון שלהן על פני הבנקים בדמות תנאי החזר של ההלוואה, אך אסור לשכוח כי מדובר בסכום ריבית שהוא מעט יותר גבוה מהריבית שיציעו לכם הבנקים. על כן, מומלץ לעשות את השקלול והחישוב של כל הפרמטרים הרלוונטיים כדי לבדוק האם משתלם לכם לשלם את הריבית הגבוה בתמורה ליתרונות אחרים שתקבלו.

כמו כן, אסור לשכוח כי במהלך המשא ומתן שתנהלו עם הגורם המלווה, מומלץ להתעקש לקבל את כל הפרטים הנחוצים לכם בצורה מסודרת: הסכם בסוף התקופה, גובה הריבית, החזר חודשי ועמלות. העדיפו לקבל לפחות שלוש הצעות מגורמים מלווים כאלה ואחרים לפני שאתם סוגרים את עסקת ההלוואה.

לסיכום, אין ספק כי לקיחת הלוואה הוא אינו מעשה של מה בכך. מומלץ להתכונן אליו בראש, לקרוא קצת מידע ולהיות מוכנים לפגישה עם הבנק או עם הגורמים החוץ בנקאיים. זכרו, כי בסופו של דבר ההלוואה אמורה להיות לנו לעזר, ולא להכניס אותנו לקשיים כלכליים. כלומר, היא צריכה להיות בסדר גודל סביר בהתאם להכנסות שלנו. כל זאת על מנת להכניס לנו שקט כלכלי לחיים ולאפשר לנו לישון בנחת בלילה.

איך מקבלים הלוואה לסגירת המינוס?

רוצים לקחת הלוואה מידיית שתאפשר לכם לממן את הלימודים, לכסות את המינוס או אפילו לנפוש בחו"ל לתקופה ארוכה? לפני שאתם בוחרים לקחת הלוואה, אתם צריכים לשים לב שאתם פועלים בתבונה, שכן רק כך אתם תוכלו לקבל תנאים משתלמים. ישנם מוסדות פיננסים רבים אשר מעניקים הלוואות בריביות גבוהות, וזה משהו שאתם בוודאי תרצו להימנע ממנו.

לאורך המאמר אנו מתכוונים לשתף אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים לקחת הלוואה, כך שיתאפשר לכם לבחור בהלוואה בתנאים המשתלמים ביותר. אנו מתכוונים להפוך את הבחירה שלכם לכמה שיותר פשוטה, כך שלא תצטרכו לבזבז את הזמן היקר שלכם ותוכלו להגיע למצב שבו אתם לא מתמודדים עם עול כלכלי.

עורכים השוואה בין מוסדות פיננסים שונים

דעו לכם שלא רק בנקים מעניקים הלוואות מיידיות. אם אתם רוצים לקבל הלוואה מידיית בתנאים המשתלמים ביותר, יהיה כדי לכם לערוך השוואת בין מספר מוסדות פיננסים, שכן רק כך אתם תוכלו להגיע למצב שבו אתם מוצאים את תנאי ההלוואה המשתלמים ביותר. במידה ואתם רוצים להיות כמה שיותר מרוצים מתנאי ההלוואה שלכם, שימו לב שאתם גם מתייעצים עם גורמים מקצועיים שיוכלו ללוות אתכם ולהפוך את הבחירה שלכם לפשוטה יותר.

בכדי להשוות בין המוסדות השונים אתם לא צריכים לטרטר את עצמכם ברגל, אלא פשוט לערוך בדיקה באינטרנט ולחייג אליהם במידת הצורך. אנו בטוחים שלאחר שתעשו זאת תוכלו להבין טוב יותר מהו המוסד הפיננסי שעשוי להציע לכם את תנאי ההלוואה הטובים ביותר.

פיננסי
אל תשברו את הראש לבד

לוקחים הלוואה שאפשר לעמוד בה

הדבר החשוב ביותר שצריך לעמוד לנגד עיניכם הוא בחירה בהלוואה שאתם מסוגלים לעמוד בתנאים שלה. אל תבחרו בהלוואה מיידית עם תנאי החזר קשים מידי, שכן זה רק יכביד עליכם ולא יאפשר לכם להתנהל כשורה מבחינה כלכלית. הרי אתם בוודאי לא רוצים לחיות את החיים שלכם עם עול כלכלי, ואין סיבה שהם יהיו כך. אתם רק צריכים לבחון את היכולות שלכם ולוודא שאתם לא בוחרים באופציה שלא מתאימה לכם.

בכדי לוודא שאתם לא שוגים בהחלטה שלכם, אתם יכולים להתייעץ עם מומחים שיוכלו לעזור לכם ויבטיחו שאתם אכן מקבלים את ההחלטה הטובה ביותר. זה לא משהו שאמור לקחת לכם זמן רב, ואנו בטוחים שבעצתם של האנשים הנכונים כל הבחירות שלכם יהפכו להרבה יותר פשוטות. כך שאתם רק צריכים לחשוב היטב על ההחלטות שלכם ולהתייעץ עם הגורמים הנכונים.

אל תתפשרו על תנאי הלוואת אקספרס רעים

אתם בוודאי לא רוצים להיות בסיטואציה בה אתם נאלצים להתמודד עם החזר הלוואה בתנאים רעים. בכדי שמצב כזה לא יקרה, אתם צריכים להיות סבלניים ולא פזיזים עם הבחירה שלכם בהלוואה כזו או אחרת. תבחרו בהלוואה אך ורק לאחר שאתם מבינים את כל האפשרויות שעומדות לרשותכם, והחלטתם מהי האופציה הטובה ביותר.

במקרים רבים אפשר לציין את הבנקים אשר מעניקים תנאי הלוואה לא טובים, איך אין הדבר תמיד כך. בשל זאת אתם צריכים לא לצאת מנקודת הנחה שמקום כזה או אחר יהיה עדיף על פני האחר. פשוט תבדקו בשלל המקומות, וכך אתם תוכלו להיות יותר בטוחים שאתם נוקטים בצעדים הנכונים.

ישנם אנשים רבים למדי שבוחרים לקחת הלוואות בתקופות שונות בחיים שלהם, וזהו ללא ספק כלי נהדר שיכול לעזור לנו להשיג את המטרות שלנו בחיים במהירות. כך שאם למשל אתם רוצים ללמוד במוסד ללימודים גבוהים, במקום שתצטרכו לחסוך את כל הסכום הדרוש ולהתעכב עם תחילת הלימודים, יהיה כדאי לכם פשוט לקחת הלוואה ולהתחיל עם הלימודים בהקדם. זוהי ללא ספק האופציה הטובה ביותר.

אם אתם כבר בוחרים לקחת הלוואה, שימו לב שאתם לא נכנסים למעגל שאתם לא יודעים איך לצאת ממנו, כפי שקורה לאנשים רבים. הרי אתם בוודאי לא רוצים להיות כל החיים שלכם בהלוואות רק בגלל שאתם צריכים להתמודד עם החזרים שמקשים עליכם להתנהל ולא מאפשרים לכם להשיג את המטרות שלכם בחיים.

אל תעכבו את החיים שלכם

תעשו לעצמכם טובה ואל תישארו במקום עם החיים שלכם. כך שאם יש לכם שאיפות ויעדים שאתם רוצים לעמוד בהם, שימו לב שאתם עושים כל מה שצריך בכדי לוודא שאתם משיגים אותם. במקרים רבים לקיחת הלוואה עשויה להקל עליכם משמעותית ולאפשר לכם להתקדם בחיים בצורה הרבה יותר מהירה.

כאשר תגיעו למוסדות השונים שישקלו לתת לכם הלוואה, הם יבדקו את היכולת שלכם להחזיר את ההלוואה בהתאם למשכורת שלכם, נכסים שברשותכם, והמצב הכלכלי הכללי שלכם. כך שבסופו של דבר יתאפשר לכם למצוא את ההלוואה הטובה ביותר בעבורכם וכזו שאתם כמובן מסוגלים לעמוד בהחזרים שלה.

חיסכון
קבלו החלטה נכונה בניהול הכסף

אז איך תחליטו ממי לקחת הלוואה?

יהיה כדאי לכם להתחיל את החיפוש שלכם באינטרנט. כך אתם יכולים לצמצם את האפשרויות שעומדות בפניכם ולהגיע למצב שבו אתם פשוט מחליטים בקלות רבה יותר מהו המקום הטוב ביותר שממנו תוכלו לקחת הלוואה. אל תתפתו לסיסמאות ריקות מתוכן שמבטיחות תנאי הלוואה מושלמים. במקרים רבים יש את האותיות הקטנות אשר מסתירות פרטים חשובים ומונעות מכם לדעת את התנאים האמתיים שאתם זכאים להם בעת לקיחת ההלוואה.

החיפוש שלכם יכול להתחיל בגוגל. אתם יכולים להריץ חיפוש פשוט ולנסות לאתר גופים וחברות אשר יכולים להעניק לכם הלוואה. כדאי לדעת שלקיחת הלוואה מהבנק מסתמכת לרוב על המצב בחשבון הבנק שלכם. כך שאם למשל יש לכם תכנית חיסכון או סכום גבוה בעובר ושב, יגדלו הסיכויים שלכם להשיג את ההלוואה הנחשקת שלכם, וזאת בהתאם לסכומים שיהיו פרופורציונליים למצב הכלכלי שלכם. התייעצות עם הפקיד בבנק בו אתם נמצאים תעשה לכם סדר ותאפשר לכם לדעת בצורה טובה יותר מה אתם צריכים לעשות בכדי להיות מרוצים מן המצב.

שימו לב שישנה חשיבות אדירה לאמינות של הגוף או החברה מהם אתם בוחרים לקחת הלוואה. הרי בוודאי לא תרצו להימצא עם המכנסיים למטה ולגלות לפתע שתנאי ההלוואה הם לא כמו שסיפרו לכם, ואפילו רימו אתכם בדרך כזו או אחרת. כך שאם אתם כבר בוחרים לקחת הלוואה גדולה, שימו לב שאתם עושים זאת ממוסד פיננסי מוכר, גדול ואמין. רק כך אתם תוכלו להיות בראש שקט ולהבטיח שלא תצטרכו להתמודד עם הפתעות שיגיחו להן משום מקום ולא תהיו בטוחים כיצד להתמודד אתן בדיוק.

תשכחו מתנאי הלוואה מושלמים

במקרים רבים אפשר למצוא פרסומות ברשת שמבטיחות הלוואות אקספרס ללא ריביות ועוד מגוון הלוואות בתנאים שלרוב מנותקים מהמציאות. אלו בדיוק המקרים שיש לשים עליהם דגש ולוודא שאתם לא מוציאים את הכסף שלכם לשווא. הכוונה היא שבמקרים שבהם הכול נראה מושלם, לרוב יהיו את האותיות הקטנות שישנו את החוקים ויפתיעו אתכם לרעה בסופו של דבר.

אם אתם לא בטוחים לגבי לקיחת ההלוואה שלכם, אל תהססו להתייעץ עם גורם בתחום ההלוואות שיוכל לייעץ לכם. כמובן שעדיף שיהיה מדובר בגורם חיצוני ולא אחד שמגיע מטעם הגוף שמעניק לכם את ההלוואה, שכן הוא עלול להיות מונע מאינטרסים, והדבר עלול להשפיע על רמת האובייקטיביות שלו בעת מתן שירותי הייעוץ.

כתיבת תגובה

Top