You are here
Home > הלוואות > סיבות לקחת הלוואה מיידית | הלוואה חוץ בנקאית

סיבות לקחת הלוואה מיידית | הלוואה חוץ בנקאית

angry

במציאות של היום, בעת יוקר המחייה, ישראלים רבים מתקשים לממן הוצאות מסוימות, ועל כן פונים בבקשה לקבלת הלוואה.

אם בעבר בקשת הלוואה מהבנק או מכל גורם אחר היתה מעשה שיש להתבייש ולהסתיר אותו, הרי שכיום, אנשים רבים מבצעים את הפעולה הזו, מכיוון שמבינים כי זאת הדרך היחידה שלהם לחיות כפי שהיו רוצים לחיות.

כמובן שכיום קיימים סוגים רבים ומגוונים של הלוואות. החל מהלוואה לרכישת בית (משכנתא), הלוואה לרכב, הלוואה ללימודים אקדמאיים, הלוואה לפתיחת עסק ועוד. מה שאומר שתחום ההלוואות היום מפותח מבעבר, ומושך אליו את כלל סוגי האוכלוסייה בארץ.

מעבר לכך, נוצר לאחרונה תחום חדש של הלוואות, הנקרא הלוואות מיידיות. הלוואות אלה הינן הלוואות שניתן לקבלן תוך 24 שעות ממועד הבקשה, והן יכולות להיות מיועדות לכל מטרה אשר תרצו. הלוואות אלה לרוב נהוג וכדאי לקחת מגורמים חוץ בנקאיים כמו חברות אשראי, מועדון חברים, וחברות פיננסיות למיניהן. גורמים אלה מציעים הטבות רבות יותר, ומסלולים נוחים ומשתלמים יותר ללקוחותיהם.

הלוואה
הגשמת חלומות באמצעות הלוואה

אם כן, מהן הסיבות ללקיחת הלוואות מיידיות? הנה כמה מהן:

  1. רדיפה אחר החלומות שלכם – בין אם אתם מתים כבר לנסוע לטיול החלומי שלכם בעולם, בין אם אתם זוג צעיר שמתכנן ירח דבש, רוצים לשפץ את הבית החדש שלכם, לממן את הלימודים, להפיק אירוע או כל דבר אחר שתמיד חלמתם לעשות ולא היה לכם מספיק זמן או כסף – תוכלו לעשות זאת באמצעות הלוואות מיידיות. ברגע שאתם מקבלים את ההלוואה, כל החלומות שלכם הופכים להיות נגישים יותר ופשוטים יותר להגשמה.
  2. הצלת חיים – בניגוד לסעיף הראשון, לעיתים הלוואות מיידיות יכולות לסייע לנו במקרים קשים וקיצוניים, כמו במקרה של מחלה או טיפול רפואי. קיימים לא מעט טיפולים רפואיים שעולים הרבה מאוד כסף, ולרוב, למרבית האנשים אין באותו רגע נתון את כל הסכום המבוקש עבור המחלה. הבריאות שלנו היא הדבר הכי חשוב בחיים שלנו, ועל כן, כאשר מדובר בהלוואות מיידיות לצורך רכישת טיפול או תרופות, תוכלו לעשות זאת ללא בעיה.
  3. מציאת התוכנית המתאימה ביותר בעבורכם – כיום, כל הגורמים המעניקים הלוואות מיידיות, יודעים לבצע התאמה ספציפית על פי מסלול מותאם לצורכי הלקוח. כך למשל, סטודנטים יכולים לקבל תנאים מקלים יותר בהחזר
  4. ההלוואה, מה שהופך את ההלוואה לעוד יותר כדאית ומשתלמת.

מה לעשות כאשר הבנק מסרב לתת הלוואה

בתקופת יוקר המחייה הגבוה בישראל, אין זה מפתיע שאנשים רבים פונים לקבלת הלוואה מכל סוג שהוא. בין אם מדובר בטיפולים רפואיים חלילה, ברכישת רכב, לימודים גבוהים, רכישת דירה, ואפילו חופשות לחו"ל. כיום, הלוואה היא לא מילה גסה, ובגלל הביקוש הרב להלוואות (לצערנו), ישנן מגוון דרכים, ומגוון מסלולים לקבלן.

האופציה הראשונה והכי ברורה מאליה היא כמובן פניה לבנק שבו אתם חברים. תוכלו לבקש הלוואה מהבנק שלכם לצורך מטרות מסוימות, אך לשם כך תצטרכו לעמוד במספר תנאים שמצ

העברת כסף
קיימות אפשרות להלוואה מחוץ לבנק

יב הבנק. על פי רוב, לקיחת הלוואות מהבנק מלוות בהמתנה ארוכה, אישורים רבים, בירוקרטיה, מסמכים רבים שתצטרכו להציג שמעידים על מצבכם הכלכלי, ערבים ועוד. אין ספק כי מדובר בתהליך לא קל בכלל שבסופו יכול להיות מצב שלא תעמדו בקריטריונים אפוא, לקבלת ההלוואה הרצויה.

לכן, במידה והבנק מסרב לתת לכם את ההלוואה אותם אתם רוצים לקבל, אל תגידו נואש. דעו כי כיום הלוואה דרך הבנק היא לא הפתרון היחיד, וכי תוכלו למעשה לפנות לגורמים אחרים וחיצוניים. למהלך זה קוראים לקיחת הלוואה חוץ בנקאית.

הלוואה חוץ בנקאית נחשבת כיום לאופציית האשראי המומלצת ביותר, כיוון שמדובר בגופים עצמאיים, פרטיים שאינם כפופים למדנה כמו הבנקים הגדולים. כתוצאה מכך, בהלוואה חוץ בנקאית תוכלו לקבל תנאים טובים ואטרקטיביים יותר, אשר אין שום סיכוי שתקבלו בהלוואה מהבנק.

מעבר לכך, מכיוון שתחום ההלוואות עלה פלאים בשנים האחרונות, גופים רבים נכנסו לתחרות על ליבו של הלקוח בכל הנוגע להלוואות. מכאן, הלוואה חוץ בנקאית ניתן למצוא במגוון מקומות, אשר כל אחד מהם ינסה להעניק לכם את התנאים והמסלולים המשתלמים ביותר עבורכם, ואף לנסות להתאים אותם אישית אליכם. גופים כמו חברות אשראי, חברות ביטוח ופיננסים, או כל גוף אחר עצמאי אשר מעניק שירות זה, יישמחו לעמוד לשירותכם בכל הנוגע לקבלת הלוואה.

להלוואה חוץ בנקאית יש מספר יתרונות על פני הלוואות שנלקחות מן הבנקים:

ריבית
בצעו השוואה בריביות

ראשית, סכום הכסף המבוקש – הלוואה חוץ בנקאית של עד 30,000 שקלים, לא מצריכה שימוש בביטחונות ובערבים. זאת מכיוון כי גופים אלה מבצעים ניתוחים סטטיסטיים ללקוחותיהם, ומעניקים את ההלוואה בהתאם לתוצאות הניתוחים שבוצעו.

שנית, ישנה אופציה ללקיחת אשראי נוסף, שאינו כלול במסגרת האשראי שלנו. מה שמאפשר לנו לנצל אותו בבנק, ובכך למעשה – להרחיב את אפשרויות האשראי שלנו.

עם זאת, חשוב לזכור כי מפאת המבחר הרב שקיים בכל הנוגע להלוואה חוץ בנקאית, כל גוף מציע תנאי החזר שונים וכן פריסת תשלומים שונה. בנוסף לכך, כל לקוח הוא בעל מאפיינים שונים, דורש סכום הלוואה שונה, וכן מרוויח משכורת שונה. על כן, לפני שאתם לוקחים הלוואה, רצוי לבדוק את העניין אצל כמה גופים, להשוות ביניהם ולבסוף להחליט מיהו הגוף המלווה האופטימלי עבורכם.

 

סרטון הסבר:

כתיבת תגובה

Top