You are here
Home > הלוואות אקספרס > ניהול כספים, כמה טיפים שלא חשבתם עליהם

ניהול כספים, כמה טיפים שלא חשבתם עליהם

סכין, קרש חיתוך, כסף, דולר,

עדיין לא באמצע בחודש וכבר קשה לראות איך סוגרים את החודש. ההרגשה לא נעימה שמוכרת לרבים מאיתנו, מצאנו שבהרבה מקרים של ניהול נכון אפשר לשנות את התמונה, אספנו כמה טיפים שעושים סדר כלכלי.

בעולם של היום הכל עובד בדופק גבוה. אחת ההשלכות של הנושא הזה היא הוצאות כספים מרובות ובלתי נשלטות. לא תמיד מדובר באנשים שיש להם בעיות עם ניהול כספים אבל הם נסחפים עם הוצאות שונות ומשונות מכל מיני סוגים ועל כל מיני דברים שחלקם רלוונטיים ובלתי נמנעים וחלקם מיותרים. עם זאת, כולנו צריכים לעיתים הלוואה לסגירת המינוס כדי שלא נשלם ריביות גבוהות על המינוס שיש לנו בבנק.

כדי שתדעו איזו הלוואה לסגירת המינוס לקחת, ריכזנו עבורכם כמה טיפים:

טיפ ראשון לנטילת הלוואה לסגירת המינוס – מוסד מורשה

אם אתם כבר נדרשים לקחת הלוואה לסגירת המינוס, תעשו זאת ממוסד מורשה אשר תנאי ההלוואה ברורים ואתם יודעים בדיוק מה גובה ההלוואה, מה תנאי הפירעון של ההלוואה ובעיקר מה האותיות הקטנות. לקחת הלוואה ממקום שהוא לא מוסד מורשה עלול לסבך אתכם ואת הקרובים אליכם בצרות נוראיות וחבל.

טיפ שני לנטילת הלוואה לסגירת המינוס – קחו הלוואה בגובה המינוס

כסף , מטבעות, צנצנת כסף

ברגע שאנחנו נכנסים לחרדה עם המינוס שלנו, אנחנו יכולים למצוא את עצמנו לוקחים הלוואה עבור סכום שהוא גבוה בהרבה 

מהסכום של המינוס כי אנחנו עובדים במעיין מוד הישרדות של לסגור את המינוס לעבור לפלוס בחשבון ולא חושבים באופן נקי. כאשר מדובר על בעיה בניהול כספים שרוצים לטפל בה, צריך

 לדאוג לכך שמטפלים בבעיה עם מינימום נזקים, ככל הניתן. אין מה לעשות, גם אם מחליטים ליטול הלוואות מידיות כי בסופו של דבר עדיף לשלם את הריבית על ההלוואה מאשר על המינוס, הרי שלא צריך להיות חזירים ולקחת הלוואה מנופחת אשר יהיה לנו קשה מאוד להחזיר.

טיפ שלישי לנטילת הלוואה לסגירת המינוס – פריסה ארוכה עם תשלומים קטנים

אחד הדברים שצריך לשים אליהם לב זה שאנחנו לא מחלקים את פירעון ההלוואה בצורה כזו שניכנס לסחרור נוסף ולא נוכל להחזיר אותה כמה שצריך כי נהיה בעוד ועוד הלוואות. צריך לדאוג לזה שאנחנו פורסים את ההחזר לתשלומים קטנים אשר יאפשרו לנו לנהל חיים שקטים ביום יום ולא נהיה בלחץ מעם נטילת ההלוואה ואז מההחזרים שלה.

כתיבת תגובה

Top