You are here
Home > הלוואות > הלוואה ללקוחות כל הבנקים – זוגות צעירים – סוגי הלוואות

הלוואה ללקוחות כל הבנקים – זוגות צעירים – סוגי הלוואות

ידיים , דולרים

כל זוג צעיר שרוצה לבסס את הקשר שלו, ולעבור יחד לחיות בחיים משותפים, יודע שמהלך זה דורש הוצאות כלכליות רבות

מדובר לרוב בתקופה שמתרחשת בתחילת חייהם הבוגרים, במצב בו טרם התבססו כלכלית באופן משמעותי, ועל כן המצב נחשב בעייתי במקצת. בין אם מדובר בהוצאות על דיור, מחיה, ילדים, לימודים, רכב, ואף הוצאות קטנות על חופשות ואיכות חיים. כל אלה מקשות מאוד על הזוגות הצעירים, שמנסים תוך כדי ההוצאות הגדולות השוטפות גם לחסוך מעט כסף לעתיד. על מנת להתמודד עם כמות ההוצאות הגדולה הזו, גופים פיננסים רבים החלו להציע הלוואה מיוחדת לזוגות צעירים, שמטרתה לעזור לבני הזוג להכיל את כל ההוצאות מבלי לאבד אוויר.

אחת ההוצאות הגדולה ביותר שעומדת על הפרק בתחילת חיים משותפים של זוגות צעירים, הינה ללא ספק רכישת בית או דירה.

כמובן, על פי הנתונים בישראל שכולנו מכירים, יוקר המחייה הרקיע שחקים, ובימים אלה קשה מאוד לזוגות צעירים שאינם מבוססים כלכלית להגיע למצב בו הם מסוגלים להרשות לעצמם לרכוש דירה או בית. על כן, רוב הזוגות פונים לבנק בבקשה לקבל משכנתא.
בעת בחירת מסלול משכנתא, תגלו כי קיימים מסלולים רבים, וכי תוכלו להרכיב ביחד עם נציגי הבנק שלכם את המסלול המשתלם והנוח ביותר עבורכם.

מומלץ במיוחד להכיר את התוכנית מטעם משרד האוצר, שנועדה לסייע לזוגות צעירים ברכישת דרה, בהתאם לתנאים מסוימים. מדובר בתכונית מחיר למשתכן. במהלך התוכנית מתקיימת הגרלה של מספר מוגבל של יחידות דיור, והזוכים בה יכולים להנות מהטבה כספית משמעותית ומתנאי משכנתא משתלמים ונוחים במיוחד.

הלוואה
קבלו את הכסף מידיית אך התנהלו איתו נכון

זוגות צעירים המעוניינים לרכוש דירה באזור הפריפריה, דעו כי יש יישובים ספציפיים שרכישת דירה בהם תזכה את הרוכשים בה במענק כספי.

המענק יכול להינתן בתנאי שאותם רוכשים יגורו בדירה זו במשך 15 שנים לפחות. במידה והזוג יחליט לעבור לפני תום 15 השנים, ייאלצו להשיב את יתרת המענק. מדובר בהלוואה ללקוחות כל הבנקים בדמות הטבה, אשר משתלמת במיוחד לאותם זוגות אשר גם ככה תכננו להתגורר באזורים אלה. מלבד זאת, חשוב לדעת כי כל זוג צעיר המתכנן לרכוש דירה ראשונה, זכאי להקלה במס הרכישה. זאת כמובן מטעם המדינה, המעניקה פטור מלא ממס רכישה בעבור דירה ראשונה של זוג, בסכום מסוים המשתנה משנה לשנה.

חברות אשראי למשל, מציעות הלוואה לזוגות צעירים של עד 30,000 ₪ ללא בטחונות וללא ערבים לתקופת החזר של עד 366 חודשים. אמנם סכומים אלה לא יכולים לעזור ברכישת דירה, אך הם בהחלט יכולים לעזור במימון דברים אחרים כמו רכב, חתונה, לימודים או כל דבר אחר.

פתרון נוסף המציע הלוואה לזוגות צעירים הינו מטעם "האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית". זוגות שיעמדו בקריטריונים הדרושים יוכלו להנות מהלוואה זו ומהטבות שונות לשלל מגזרים. גובה ההלוואה הניתנת הינו עד 22,500 שקלים.

כתיבת תגובה

Top