You are here
Home > הלוואות > כל מה שאתם צריכים לדעת על הלוואה לעסק

כל מה שאתם צריכים לדעת על הלוואה לעסק

הלוואות לעסקים

אז חשבתם לפתוח עסק, הבאתם רעיון מהסרטים, חשבתם על כל הפרטים ונשאר לכם רק לעשות את הצעד הראשון ואתם על דרך המלך, אז מה עושים כשצריכים סכום כסף נכבד בשביל לפתוח עסק?

כל עסק מתחיל בתחילת דרכו זקוק לסכום כסף מסוים על מנת להשקיע אותו בהקמת העסק. מקור מימון העסק, בהחלט יכול להעיד על יכולתו ההישרדותית של העסק בעתיד. אם כן, כל מי שמעוניין להקים עסק באשר הוא, עליו לקחת בחשבון את ההשקעה הכספית שיצטרך להשקיע, וכן, אם אין ברשותו את הסכום הנדרש, עליו למצוא משקיע או מקור מימון שדרכו יוכל לקבל את הכסף.

חישבו על סך כל העלויות

פתרון אחד נפוץ במיוחד הינו לקיחת הלוואה לעסק. קיים סוג מסוים של הלוואות המתמחות במתן הלוואה לעסק בכלל, ולעסק חדש בפרט. כמובן, יש לקחת בחשבון את עלויות ההקמה, רכישת זיכיון, ועוד.

בתחום הלוואות לעסקים, קיימות מספר סוגי הלוואות המתאימים לסוגים שונים של עסקים. למשל, הלוואה לעסק בתחום המסחר. הכוונה היא, לעסק אשר מוכר סחורות ומוצרים מסוימים. על כן, בהקמת עסק בתחום המסחר, יש לקחת בחשבון את צרכי המימון של מלאי הסחורות לתקופה של מספר חודשים קדימה. זאת על מנת לדעת בוודאות שסכום ההלוואה יתקבל כתוצאה מקניית הלקוחות.

הלוואות לשכירות, הלוואות לעסקים
הלוואות לשכירות

הלוואות לשירותים כגון שכר ושכירות

תחום נוסף הינו הלוואה לעסק בתחום השירותים. במקרה זה מדובר על הוצאות בגין שכר, ועל כן, יש להעריך נכונה את מימון ההון האנושי. כמו כן, קיימת גם הלוואה לעסק בתחומי הייבוא. בתחום זה הפעולה היא קצת שונה. תחילה יש לשלם לייצרן על מנת שייצר את הסחורות, לאחר מכן להמתין עד שהסחורה תגיע. כאשר היא מגיעה יש צורך להפיצה, ורק לאחר מכן יהיה ניתן לראות את הכסף. הכסף מתקבל ממכירת הסחורה בארץ, כאשר התשלום עליה התבצעה זמן רב קודם לכן. על כן, יש להעריך נכונה את הרווח הפוטנציאלי שעתיד להתקבל, ובכך להעריך את גודל ההלוואה.

זמן ההחזר הוא ארוך מהרגיל

אם כן, טרם בקשת וקבלת הלוואה לעסק, יש להעריך נכונה ולחשב את סיכויי ההכנסות המתקבלות מפעולת העסק. הלוואה אינה דבר של מה בכך, ויש לחשוב מראש ולתכנן כיצד להחזירה. בתכנון נכון ניתן דגש רב על אופי פעילות העסק, על סיכויי ההצלחה שלו, על ההוצאות הנלוות. חשוב לציין כי בהלוואה לעסקים, לרוב ניתן להחזיר את הסכום גם לאחר חצי שנה.

כתיבת תגובה

Top