You are here
Home > הלוואות > אם אתם מתכוונים לקחת הלוואה כדאי שתקראו את זה

אם אתם מתכוונים לקחת הלוואה כדאי שתקראו את זה

הלוואות, הלוואה

אם אתם מתכוונים לקחת הלוואה, שהפיתוי בה רב והיא יכולה ליצור שינוי מידי באיזון הכלכלי.

והיא יכולה להעביר מיד לחשבונכם סכום כסף רב לכל מטרה, יש להקפיד על שני כללים עיקריים- לוודא כי ההחזר החודשי יהיה נמוך וסביר ככל שניתן ושתקופת ההחזר תהיה סבירה ומהירה יחסית, והכלל השני שיש להקפיד עליו הוא לקחת הלוואה עם ריביות כמה שיותר נמוכות, נקודה זו תוכל להוות חיסכון כספי רב ללקוח.

השוק הכלכלי המואץ והדינאמי כיון מציע למעשה מגוון רב ושונה של גופים פיננסיים, בנקים רבים, וכולם מעוניינים להלחם על כל צרכן וצרכן כך שיהיה הלקוח שלהם. לכן גם לקיחת הלוואה מלווה בתחרות צמודה ומואצת בין כל הבנקים והמוסדות השונים על הלקוח הפרטי בשוק.

כל גוף כלכלי יהיה מעוניין שהלקוח יבחר לקחת רק אצלו את ההלוואות.

אך בהתאם לכך הציפייה היא גם ליצור רווחיות ובסיס כלכלי יציב הן ללקוח ובעיקר לבנק. המגמה של הורדת שיעור הריבית על לקיחת הלוואה רק העצימה את התחרות הצמודה בשוק הכלכלי בתחום זה ואת התחרות הקשה על כל לקוח ולקוח. יתרון של הריבית הנמוכה הוא גדול ובעיקר מפתה לקחת כמה שיותר הלוואות וכך נוצרה גם מגמת העלייה המשמעותית בקניות. מצד שני המצב המוכר של יצירת בועה שאינה רווחית למוסדות הפיננסים, מצב זה הולך ונעלם. הבנקים מקפידים שהלקוחות יוכלו לעמוד בתנאי ההלוואות ולהיות רווחיים לעצמם וכן לבנק. יש לזכור כי השינוי המהיר במשק משפיע רבות על שיעורי הריביות, ותמיד כאשר לוקחים הלוואות יש לקרוא גם את האותיות הקטנות ולהימנע מהפתעות בלתי צפויות בתשלומים החודשיים.

יש לבדוק גם את כל היתרונות והחסרונות בלקיחת ההלוואה.

כאשר היא נחוצה מאד ויכולה לחסוך כסף רב יותר מאשר תכניות חיסכון או תשלומים על ריביות בעובר ושב, יש לה יתרונות רבים יותר. המחויבות הכספית החודשית נמשכת תקופה ארוכה מאד בין שנתיים לשלוש ולעיתים בתקופה זו יכולים להתרחש שינויים רבים העלולים להשפיע על תנאי ההלוואה ועל המצב הכלכלי. בתנאים אלו כלולים גם ערבויות כגון קופות גמל או תכניות חיסכון ועל כן יש לקחת הלוואות בצורה אחראית.

 

ההלוואות זוהי אופציה אשר יכולה לשמש אנשים רבים, שכן פעמים רבות אדם נקלע למצב שהינו זקוק להלוואה ולסכום כספי אשר יסייע לו לרכוש את אשר רצה, או לעשות עם אותו כסף כל צורך אשר שנצרך עבורו.

טרם לקיחת הלוואה כדאי לבדוק היטב  אודות הגוף/המוסד שממנו מלווים את הכסף ולראות שאין מדובר בשוק אפור, או במוסד אשר דורש תנאי ריבית גבוהים מהרגיל. תנאי ההחזר צריכים להיות מתאימים גם לאדם הלווה, על מנת שיהיה ניתן להחזיר את אותה הלוואה ולעמוד בכך, כמו כן סכום ההלוואה ניתן עפ"י צריכתו של האדם הלווה, יהיו אלה אשר יזדקקו לסכום מועט ולעומתם יהיו כאלה אשר יזדקקו לסכום כספי גבוה.

כתיבת תגובה

Top